Prohlášení DSZ k vyjádření podpory lídrovi plzeňské kandidátky

06.10.2014 21:05

Demokratická strana zelených /DSZ/  vyjadřuje podporu  Bc. Zdeňku Kyliánovi, lídrovi plzeňské kandidátky.                                                                             V poslední době se objevují v médiích informace o odsouzení pana Kyliána za odcizení fotografie z policejní databáze.
DSZ vychází z faktu, že trest byl vymazán amnestií prezidenta republiky, takže je na pana Kyliána nahlíženo jako na bezúhonného občana.
 

Řídící výbor DSZ

V Domažlicích 6.10.2014                        

***

Vyjádření lídra plzeňské kandidátky Demokratická strana zelených a nezávislí kandidáti  Bc.Zdeňka Kyliána:

"Před více než dvěma lety jsem byl odsouzen za zneužití pravomoci veřejného činitele na základě nepřímých důkazů a logické úvahy. Nedlouho poté jsem byl amnestován prezidentem Václavem Klausem. Soudnímu jednání předcházela rozsáhlá mediální kampaň vedená panem Kotábem, ve které jsem byl nepřímo označený za pachatele. Během této kampaně pan Kotáb m.j. vystoupil v pořadu Snídaně s Novou, ve kterém měl změněný hlas a rozostřený obličej. Osobně se v celé věci cítím nevinen. O tom, že mám čisté svědomí může svědčit i to, že  v průběhu soudního procesu a mediální kampaně jsem byl schopen vystudovat bakalářské studium na vysoké škole. Proto děkuji představitelům Demokratické strany zelených  za podporu, kterou mi vyjádřili, když se "vytahují kostlivci ze skříně".